10Lis

Velký přehled soutěží – vyberte si tu, která k vám přivede skutečné zákazníky!

Láká vás vidina efektivní propagace vašich služeb či výrobků pomocí online soutěže, ale nevíte, jakou zvolit? Tápete v moři Facebookových možností? A bude pro vaši firmu lepší fotografická, nebo otázková soutěž? Všechny odpovědi a ještě mnohem více získáte v našem velkém přehledu!

Kdyby existoval jednoduchý recept na univerzální soutěž, která zaujme všechny soutěžící a přivede na váš web spousty návštěvníků, asi by neexistovalo tolik druhů soutěží. Jelikož je však každá firma svou nabídkou jedinečná, je třeba dbát i na jedinečnost a vhodnost zvolené propagace. Ostatně to platí pro jakoukoliv reklamu. Zatímco pečivo si každý den kupujeme bez jakýchkoliv vnějších stimulů, nejnovější modely aut bychom pravděpodobně neobjevili, dokud bychom je skutečně nepotřebovali. Pokud se rozhodnete investovat do reklamy formou internetové soutěže, zvolte si takovou, která zaujme vaši cílovou skupinu a přivede na váš web skutečné zákazníky. Z čeho tedy můžete vybírat?

1. OTÁZKOVÁ SOUTĚŽ NA WEB

Jedná se o soutěž, která probíhá přímo na vašem nebo soutěžním webu. Velké firmy také často vytvoří specializovaný web jen pro účely soutěže.

  • Pokud je soutěž přímo na vašem webu, soutěžící se snadno proklikne do jiné sekce a může se rovnou podívat na zboží, které ho zaujme.
  • Eliminujete množství soutěžících, kteří se zúčastní spousty soutěží, aniž by se doopravdy zajímali o pořadatele.
  • Na vlastním webu můžete pracovat s podrobnými statistikami a využít tak soutěž i k analýze stránek.
  • Pokud pořádáte soutěž přes soutěžní portál, získáte spoustu soutěžících a další možnosti profesionální propagace s minimální námahou.

Pro koho je vhodná:

  • Firmy, které potřebují nasměrovat zákazníky přímo na svůj web.
  • Weby, které chtějí získat reálné statistiky a dále s nimi pracovat.
  • E-shopy, které hledají skutečné zákazníky, ne jen soutěžící.

Podívejte se na konkrétní příklad, jak vypadá otázková soutěž na web:

Webová soutěž může mít vcelku jakoukoliv grafickou podobu, vše závisí na preferencích pořadatele. Důležité je však uvést všechny povinné informace, jako jsou pravidla, termín a ceny v soutěži. To platí ostatně pro jakoukoliv formu internetové soutěže.

Výhodou webové soutěže je také to, že ji můžete snadno vložit i na váš web (a vlastně jakýkoliv další web) a tím lákat ještě více soutěžících. Soutěž vložíte pomocí automaticky vygenerovaného odkazu a na vašich stránkách bude vypadat nějak takto:

Pro firmy   Jak si objednat.cz

 

2. OTÁZKOVÁ SOUTĚŽ NA FACEBOOK

Soutěž pořádaná na Facebooku se snadno zakládá a výborně se propaguje. Těžko ji však dostanete k uživatelům, kteří na Facebooku nesoutěží či vůbec nemají účet (např. starší generace).

  • Pomocí otázek můžete šikovně nasměrovat soutěžící přímo na váš web – ptejte se na otázky ohledně vašich služeb či nabídky produktů (např. V kolika vůních se vyrábí mýdlo X?).
  • Nezapomeňte připojit nápovědu – nechcete přece, aby se soutěžící na webu ztratili a k dokončení soutěže se již nevrátili (např. odkaz na kategorii mýdel na vašem webu).
  • Díky předpřipraveným aplikacím vytvoříte soutěž během pár minut.
  • Díky sdílení a aktivitě soutěžících získáte více soutěžících. Ale pozor, dle pravidel Facebooku nesmíte sdílení soutěže po soutěžících požadovat! Shánění „Liků“ však ano.
  • Facebook nabízí poměrně efektivní možnosti propagace za rozumnou cenu – využijte ji!

Pro koho je vhodná:

  • Firmy, které chtějí představit svoji (novou) nabídku.
  • E-shopy, které chtějí nalákat k nákupu např. před Vánoci.
  • Online magazíny a kulturní portály, které chtějí propagovat konkrétní akci.
  • Weby, které potřebují získat nové uživatele či odběratele obchodních sdělení.

Podívejte se na konkrétní příklad, jak vypadá otázková soutěž na Facebook:

FB otázková soutěž

3. FOTOGRAFICKÁ SOUTĚŽ NA FACEBOOK

  • Díky aktivitě soutěžících bude vaše soutěž i celá firma více vidět – využijte Facebook!
  • Pomocí vhodně zvoleného tématu můžete získat originální fotografie pro další použití (např. vyfoťte vašeho mazlíčka – web s krmivy).
  • Nezapomeňte zvolit odpovídající cenu – soutěžící mají s pořízením fotografie jisté úsilí a kvůli klíčence či pytlíku bonbonů jej vynakládat nebudou.

Pro koho je vhodná:

  • Firmy, které se chtějí dostat do povědomí určité skupiny zákazníků (např. konzumenti čokolády).
  • Firmy, které se orientují na mladé – zajímavá soutěž se bude šířit sama jako virál.
  • E-shopy, které chtějí nalákat k nákupu např. před Vánoci.
  • Pořadatelé, kteří chtějí být na Facebooku vidět- soutěžní fotku každý rád sdílí.

Podívejte se na konkrétní příklad, jak vypadá fotografická soutěž na Facebook:

FB foto soutěž

Jaké soutěže si tedy můžete založit přes Soutěže.cz? 

Webová otázková soutěž – již od 500,- +DPH

Facebooková otázková soutěž – již od 500,- +DPH

Facebooková fotografická soutěž – již od 2000,- + DPH

Ještě stále nevíte, jakou soutěž zvolit právě pro vaši firmu? Ptejte se nás na info@souteze.cz !

Share this Story

About admin

spravuji tento web

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

© Copyright 2014, All Rights Reserved