8Pro

Velká případová studie za rok 2015 – inspirujte se u těch nejlepších soutěží!

Pomalu (ale jistě) se blíží konec roku, a tak nám dnes dovolte trochu bilancování. Rádi bychom vám představili ty nejúspěšnější soutěže, které na webu Souteze.cz proběhly během roku 2015. Každá je jiná, každá měla trochu jiný cíl, ale všechny mají jedno společné: svým organizátorům přinesly přesně to, co bylo jejich účelem. Pokud nechcete zbytečně tápat v tajemstvích a záhadách těch správných cen, vhodně položených otázek a perfektního načasování, inspirujte se právě u těch nejlepších soutěží z našeho webu. Opisování povoleno 🙂

1. Pestrá soutěž s Pestrým Jídelníčkem 1447245678_Banner-Tesco

O jaký typ soutěže se jednalo:

  • Firma Pestrý Jídelníček pořádá na svém webu pravidelně soutěže s jednoduchými pravidly, která se víceméně opakují. Principem je sbírání bodů na registraci na portále, doporučení známým, pravidelnou aktualizaci profilu atd.
  • Soutěž tedy probíhá přímo na webu firmy a Souteze.cz se stará o propagaci.
  • V případě konkrétní soutěže byla soutěž zvýrazněna, vložena na 20 vlastních soutěžních webů a 8 nejnavštěvovanějších konkurenčních soutěžních webů a byl rozeslán exkluzivní newsletter do databáze kontaktů soutěžících z webu Souteze.cz.

Čeho bylo dosaženo:

  • Oproti jiným odkazovým soutěžím se díky kombinaci příplatkových služeb od Souteze.cz soutěže zúčastnilo téměř 1000 soutěžících (soutěž trvala 1 měsíc).
  • Pořadatel získal stejný počet funkčních e-mailových kontaktů na soutěžící se zájmem o jeho služby.

Co si z toho můžeme vzít:

  • Zvýraznění PODSTATNĚ NAVYŠUJE počet soutěžících – o 300-400 týdně.
  • NEJÚČINNĚJŠÍ reklama je ta, která je cílená přímo NA SOUTĚŽÍCÍ. Proto se vyplatí poslat newsletter pravidelným uživatelům portálu Souteze.cz.
  • Vložení na další soutěžní weby pomáhá šíření soutěže. Díky tomu vaši soutěž najde více náhodných uživatelů internetu.

2. Hravá fotosoutěž se Sparkys 1412325579_2014-10-810x483-fotosoutez-02

O jaký typ soutěže se jednalo:

  • Fotografická soutěž na Facebooku, pořádaná webem Souteze.cz.
  • Soutěžící měli za úkol posílat fotky svých dětí, které se tak mohly stát tváří katalogu Sparkys na další sezónu. Fotografie získávaly na Facebooku hlasy a z nejlepších vybrala firma sama vítěze.
  • Soutěž tedy probíhala na záložce Facebookové stránky firmy Sparkys a zároveň byla umístěna na webu Souteze.cz na předních pozicích.

Čeho bylo dosaženo:

  • Během jediného měsíce trvání soutěže získala Facebooková stránka Sparkys 5 100 nových fanoušků, kteří rozdělili mezi 51 soutěžících neuvěřitelných 14 232 soutěžních hlasů.
  • Díky kombinovanému způsobu vyhodnocení (sbírání hlasů a následné vyhodnocení nejlepších porotou) si firma vybrala skutečně kvalitní vítězné fotografie a vyhnula se možným problémům se „soutěžní mafií“.

Co si z toho můžeme vzít:

  • Facebook je MNOHEM ÚČINNĚJŠÍ nástroj, než si možná myslíte. Přestože 51 soutěžících se může zdát na první pohled jako malé číslo, 5 100 přivedených fanoušků je údaj, který vám přinese skutečné zákazníky.
  • Výhrou v soutěži nemusí být jen HMOTNÁ CENA. Pro Sparkys jsme zvolili kombinaci finanční odměny pro vítěze a zároveň „proslavení“ potomka :).
  • I pořadatel soutěží získal víc – ušetřil za hledání profesionálních dětských modelů do katalogu.

3. Cestovatelská soutěž z CK Novaljaimg19882

O jaký typ soutěže se jednalo:

  • Webová otázková (vědomostní) soutěž pořádaná přímo na  stránce Souteze.cz.
  • Soutěžící měli za úkol odpovídat na jednoduché otázky, k nimž byla poskytnuta nápověda v podobě odkazu na web CK, a tipnout si odpověď na rozhodující otázku.
  • Pořadatel zvolil atraktivní cenu – zájezd z vlastního katalogu, což byl před začátkem letní sezóny skvělý tah.

Čeho bylo dosaženo:

  • Soutěž byla maximálně podpořena kombinací příplatkových služeb – zvýraznění na hlavní straně Souteze.cz, rozeslání exkluzivního newsletteru a vložení na další soutěžní weby.
  • Díky atraktivní hlavní výhře a účinné propagaci se soutěže zúčastnilo rekordních 5 107 soutěžících během 2,5 měsíce.
  • CK Novalja vhodně zvolila cenu– vlastní produkt, díky čemuž mohla získat další klienty na základě doporučení spokojených výherců.

Co si z toho můžeme vzít:

  • Soutěž pořádaná přímo na soutěžním portále Souteze.cz získá MAXIMÁLNÍ PUBLICITU díky umístění mezi zvýrazněnými soutěžemi po celou dobu jejího trvání.
  • Zvolíte-li jako výhru vlastní výrobek nebo službu, nejen že UŠETŘÍTE finančně, ale zároveň zvýšíte šanci na dobré recenze vašich produktů – lidé dají na osobní doporučení mnohem více, než na reklamu.
  • I bez Facebooku lze uskutečnit soutěž, která počtem soutěžících trhá rekordy!

 

Třešnička na dortu – Lechtivá soutěž s Růžovým Slonem 😉

Pro populární eshop s erotickými pomůckami Růžový slon jsme připravili otázkovou webovou soutěž na léto. Soutěž byla umístěna jak na našem webu, tak na stránkách pořadatele. Byl ovšem trošku oříšek, jak vyřešit propagaci na Facebooku, když Facebook reklamu u příspěvků se sexuální tématikou nepovoluje. Nakonec jsme však zvládli i toto a soutěž přinesla necelých 1 000 soutěžících během dvou měsíců a přes 580 000 zobrazení pořádajícího webu.

Chcete vědět, jak jsme si s nelehkým úkolem oklamat Facebook poradili? Posuďte sami 🙂

11140241_1015051841846439_7297921923356883112_n

Inspirovaly vás úspěšné soutěže tohoto roku? Přemýšlíte o založení vlastní soutěže na Souteze.cz? Nebojte se nás zeptat, rádi vám pomůžeme s organizací i propagací!

Napište nám!

Věděli jste, že soutěž si můžete naklikat během pár minut i sami?

Share this Story

About admin

spravuji tento web

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

© Copyright 2014, All Rights Reserved