22Úno

Smysl soutěží v USA? E-mail marketing

Souteze.cz expandují na americký trh (jsme ambiciózní 🙂 ). Po několika prvních měsících „dobývání Ameriky“ jsem se rozhodla se s vámi podělit o první dojmy z podob tamních soutěží. Neboli contests, sweepstakes a giveaways…

Sweepstakes nebo contests? Swepstakes jednoznačně převažují

V Americe málokdy narazíte na typickou vědomostní soutěž neboli contest, v níž soutěžící musí splnit nějaký úkol, zpravidla ve formě komentáře, návrhu nebo zodpovězení vědomostní otázky. Většinou na váš vyskočí designově a uživatelsky perfektní landing page s jednoduchým e-mailovým formulářem. Cíl? Jednoznačně získání e-mailové adresy soutěžícího výměnou za sweepstake. Neboli daru. Závěr? E-mail marketing zřejmě funguje i na nahodilé soutěžící, jinak by to pořadatelé nedělali.

Design za jedna s hvězdičkou  

Chruterchraft   Ricola Play Now   Reese’s   FanUp  Instant Win Shootout

Naprostá většina soutěží má vytvořenou samostatnou landing page, která jasně říká: „Dejte nám e-mail“. Někdo by si řekl, jak jednoduché je vytvořit správnou landing page vedoucí zákazníka k jasnému úmyslu, ale ono to zas tak jednoduché není. Takže za profesionální vzhled pochvala.

Jenže landing page zpravidla nebývá úplně nejlevnější, zvlášť pokud jste drobný podnikatel a spolupracujete s programátorem externě. A právě tomu je naše aplikace skvělou alternativou. Soutěž je jediným obsahem stránky, vypadá profesionálně a vede uživatele k vyplnění otázek s kontaktními údaji a jejich odeslání. A stojí mnohonásobně méně než tvorba landing page.

Odměny vysoké hodnoty

Contest   Orphan Black   BBC America Valpak Cutest Couple Sweepstakes

K soutěžím o vysoké finanční odměny typu „Enter to Win $ 1 000 000“ působící dojmem jednoho velkého podvodu jsem skeptická. Nicméně obecně jsou na amerických webech odměny velmi vysokých hodnot. Pro Američany není problém dát do soutěže zájezd pro dva za několik tisíc dolarů. Zaplatí vám letenky, hotel, vstup na příslušnou akci a ještě vám dají visu s 1 000 USD k útratě! Ani soutěže o jiné typy cen se však nenechají zahanbit svou cenou. Ceny zpravila neklesají pod 1000 USD a velmi často jsou ve formě různých Gift cards na nákup v obchodě.

Závěr?

  • Palec nahoru designu, který prodává. Skvěle koncipované landing page u webových soutěží. Facebookové soutěže dělané zásadně v aplikacích. Prostě profi look všude, kde to jde.

Jenže jak už bylo řečeno, landing page zpravidla není nejlevnější záležitost a drobnému podnikateli nebo bloggerovi se nemusí vyplatit. Jak z toho ven? Zvolte soutěžní aplikaci!

Nemusíte se bát, že byste o něco přicházeli, protože naše soutěžní aplikace vám k profesionálnímu looku soutěže bohatě postačí. Vaší soutěži tedy zaručí nejen profesionální design, ale rovnou propagaci soutěže nejen mezi návštěvníky vašich stránek, ale také našich – Souteze.cz.

  • Palec dolů soutěžím, lákajících na milionové peněžní výhry, které vypadají jako podvod. Samozřejmě je to můj osobní názor, presumpce neviny je na prvním místě bez výhrad. Uspořádáte-li soutěž v aplikaci, vaše soutěž získává více důvěryhodnosti ze strany soutěžících než soutěž neznámého pořadatele. Výsledky jednotlivých soutěží vyhlašujeme na webu, takže vaše soutěž vytvořená v aplikaci vypadá hned důvěryhodněji 🙂

Inspirovaly vás americké soutěže?

Založte si vlastní profesionální soutěž na Souteze.cz a získejte nejen emailové kontakty!

Share this Story

About admin

spravuji tento web

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

© Copyright 2014, All Rights Reserved