1Čvc

Proč je Facebooková soutěž stále populárnější? Výhody, přínosy a fakta

Malé a střední firmy, e-shopy, ti všichni se potýkají s otázkou – Jak se efektivně zviditelnit a současně si reklamou nezruinovat rozpočet? Zajímavým řešením mohou být soutěže. Soutěže účinně apelují na primární lidský chtíč – vyhrát – a toho můžete využít ve svůj prospěch.
Na úvod je třeba si nepokrytě přiznat, že kousek (menší či větší) dítěte v nás všech přetrvává. Lidé si všeobecně rádi hrají, dráždí nervové synapse, popouští kreativitě pomyslnou uzdu. Povede-li se nám správně zacílit, můžeme prostřednictvím soutěží snadno a levně proniknout nejen do myslí, ale i do srdcí zákazníků.

Soutěže.cz

Kdy je soutěž účinnější než tisíc bannerů

Soutěže lze využít všestranně. Nejefektivnějších výsledků dosáhnete při:

1.launchování nového produktu
Máte nový produkt a hledáte cenově dostupné řešení, jak s ním seznámit potencionální zákazníky? Proč nevyužít soutěž? Nejen, že produkt vejde do povědomí tisícům příjemců. Vy jim navíc umožníte produkt vyzkoušet. Dobrý produkt znamená pozitivní „buzz“ = reklamní sdělení samovolně šířené mezi lidmi.

2. budování databáze
Potřebujete získat kvalitní seznam kontaktů pro svůj e-mail marketing a zasílání newsletterů? Nejen že o sobě dáte světu vědět, soutěžící vstupem do soutěže rovněž dávají souhlas k nakládání s jejich údaji = kontakty téměř zdarma.

3. posilování vztahu se stávajícími/novými zákazníky
Soutěž může být také způsobem, jak odměnit stálé zákazníky za věrnost, nebo motivovat nové.

Jakou soutěž zvolit a kolik mě bude stát?

Na Soutěže.cz můžete zvolit z celé řady možností, jak soutěž zrealizovat. My chceme představit nejefektivnější varianty. Za královnu soutěží jsme jednohlasně nominovali Facebookovou soutěž. Její popularita stále narůstá spolu s rostoucí silou Facebooku, Twitteru a dalších sociálních sítí. Realizujeme Facebookové soutěže dvojího typu – vědomostní a fotografické. Vědomostní soutěž je založena na pokládání a zodpovídání otázek. Fotografická soutěž pak stojí na principu zasílání fotografií, které jsou hodnoceny dalšími fanoušky stránky.
Soutěž můžete buďto založit sami nebo ji pro vás můžeme sestavit na míru my!

Fotografická Facebooková – královna soutěží

Facebooková soutěž se nejvíce vyplatí především firmám podnikajícím v oblasti zdraví, kosmetiky, oděvů, dětského zboží, nábytku či elektroniky. Tento výčet však rozhodně není limitující, máte-li cílovou skupinu spadající do věkové skupiny 15 – 40 let. Je dobré vědět, že v soutěžení jsou aktivnější skupinou ženy.

Facebooková soutěž

Výhody založení soutěže na Soutěže.cz:

  • nepotřebujete programátora ani právního poradce
  • odkaz na soutěž snadno vložíte i na svůj web
  • získáte nové fanoušky stránky
  • soutěž snadno vyhodnotíte jedním kliknutím
  • zajistíme maximální propagaci soutěže

Pro zjednodušení celého procesu jsme ještě více zdokonalili naši aplikaci. Nepotřebujete cokoli programovat, či složitě nastavovat. Postačí vyplnit všechna povinná pole a propojit pomocí jednoho tlačítka účet na Soutěže.cz s Facebookovou stránkou, jíž jste administrátorem. Všechno ostatní uděláme za vás! Jen pár kliků a soutěž máte připravenou k publikování do 5 minut. Přesvědčte se, jak snadné to je:

Celkovým trendem v marketingu je zvyšující se míra interakce mezi zainteresovanými stranami firma-klient. Organizace prosazující pouze jednosměrnou komunikaci si samy pod sebou vykopávají bezmeznou díru, do které dřív či později spadnou. Zákazníci jsou dnes mnohem sofistikovanější. Chtějí mít slovo, spolupodílet se. Jak říká lidové moudro: „na vařené nudli dnes nikoho neutáhnete“. Zapojte své zákazníky, dejte jim do rukou moc rozhodnout, jak bude chutnat nový produkt, vymyslet trefný slogan, nebo je nechte soutěžit. Nejen, že se vám dostanou inspirativní nápady, ale budete moci snadno nahlédnout ke svým zákazníkům dál než jen do obchodních bilancí.

Share this Story

About admin

spravuji tento web
© Copyright 2014, All Rights Reserved